VISION AND MISSION ENGLISH LANGUAGE CENTRE UPT LBS UNU LAMPUNG
Vision:
Becomes a qualified English Language Laboratory that is able to support vision and mission of University of Nahdlatul Ulama Lampung as an Excellent Entrepreneurial University characterized by Islam Rahmatan Lil ‘alamin in 2030.
Mission:
1. To support the faculty activity through the provision of English language teaching services in order to meet the academic and non-academic needs in University of Nahdlatul Ulama Lampung.
2. To carry out activities aimed at developing the English language skills.
3. To participate actively in community empowerment inside and outside UNU Lampung by conducting a professional English training.
4. To cooperate with internal and external public in order to develop the language training service.
Visi dan Misi UPT Lembaga Bahasa dan Seni UNU Lampung
Visi:
Menjadi Laboratorium Bahasa Inggris yang berkualitas sebagai sarana pendukung tercapainya Visi dan Misi UNU Lampung dalam rangka mendukung tercapainya UNU Lampung sebagai Excellent Entrepreneurial University bercirikan Islam Rahmatan Lil ‘alamin pada 2030.
Misi:
1. Menunjang Kegiatan UNU Lampung melalui pemberian pelayanan pengajaran Bahasa Inggris untuk memenuhi keperluan akademis maupun non-akademis di lingkungan civitas akademika UNU Lampung.
2. Menyelenggarakan kegiatan yang bertujuan mengembangkan keterampilan berbahasa Inggris.
3. Berpartisipasi aktif dalam pemberdayaan masyarakat di dalam maupun di luar UNU Lampung dengan menyelenggarakan pelatihan Bahasa Inggris yang bersifat professional.
4. Bekerjasama dengan pihak-pihak internal dan eksternal dengan pengembangan dan pelayanan Bahasa Inggris.
SASARAN
1. Ketersediaan Peralatan (KP)
2. Kesiapan Peralatan
3. Jam Praktikum
4. Jumlah Laboran
STRUKTUR ORGANISASI
Ka. LAB BAHASA | Diyah Dwi Agustina, M.Pd. |
Sekertaris | Aulfa Reyza M.Pd |
Bendahara | Risty Ayuni |
Teknisi | Rudi H. M.T.I |
Laboratory Assistan | Supiyah |
Andy Astha | |
Angga Ferdiansyah | |
Devi Wulandari | |
Tanti Restiani | |
Lailatul Magfiroh |